14. Ideatrophy Başlıyor !

Dünya’nın en büyük FMCG şirketleri arasında gösterilen Unilever’ ın her yıl hazırladığı Marketing yarışması Ideatrophy bu yıl için de start verdi..

94uhOy_V
Üç kişilik takımını kur, fikirlerini oluştur ve ilk aşaması 2 Kasım’da tamamlanacak olan yarışmaya katıl..
Firmanın yarışma için bu yıl seçtiği markası ise OMO!


Geçen yıl “Do More” ( Daha Fazlasını Yap) mottosu ile Rexona’nın satışını artırmayı ve günlük hayata entegrasyonunu geliştirmeyi hedefleyen Unilever, bu yıl “Shape the Future” ( Geleceği Şekillendir) mottosu ile markanın kemik sloganı olan “dirt is good” ( kirlenmek güzeldir) sloganlarını birleştirmiş.

OMO yarışmaya üçüncü kez marka oluyor. Yarışmayı başlatan marka en son 2010 yılında da yarışmacılara verilmişti..

index-cocuklar

Yarışmaya katılmak için yapmanız gerekenler:

– 3 kişilik bir takım oluşturmak
– 2 Kasım’a kadar verilen brief’e uygun fikirlerinizi yarışmanın sitesinden ( http://www.ideatrophy.com/ ) yüklemek

Başarılı görülen 30 yarı finalist 13 Kasım’da İstanbul’da case çalışmaları için bir araya gelecekler ve aralarından 10 tanesi 14-15-16 Aralık’ta İstanbul’daki kampa dahil olacaklar
İçlerinden bir tanesi ise Mart 2016’da Londra’da Unilever’ın konuğu olacak

Detaylı bilgiler için web sitesini ziyaret etmeyi unutmayın

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s