Doğum Günün Kutlu Olsun Apple

1 Nisan 1976’da üç adam bir araya gelip hayallerini gerçekleştirmek için ilk adımı attılar. Sonunda bugün anlamsız gördüğümüz “Apple I” adında ana kart bir ürünle piyasaya çıktılar.

ve 1 Nisan 2016’da 40.doğum gününü kutlayan, 2015 yılı verilerine göre Dünya’nın en değerli şirketi haline geldiler..

Olay gerçekten rakiplerinden farklı bir şey yaratmak mıydı? Ürünü üretmek ürünü başarı kılmak için yeter miydi? Ortaya çıkan her farklılık etiketlediğiniz marketiniz bakımından da sizin gördüğünüz farklılıkla görülür müydü? Yoksa Apple’ın başarısının arkasında güçlü yanlarını çok iyi ortaya koyan stratejik bir pazarlama gücü mü vardı?

Bugün yeni ürün tanıtımı tüm dünyada ses getiren global bir marka olmanın ilk sırrı “müşteri sadakati” ise, olay sadece teknolojik fark yaratmak değil, bu farkı müşteri gözünde değerli hale getirecek ve markanıza kimlik yükleyecek cinsten bir başarı yakalamak…

Bu sebeple ürün üretildiği yerde bitmez..Bitemez..Ürünleri ve müşterileri arasında kurduğu bağı gün geçtikçe geliştiren Apple…40.yaşın kutlu olsun…

Apple 40.doğum gününü 40 sn’lik bir reklam filmiyle kutluyor..

 

40 yıllık tarihini minimal bir şekilde dünyayı anlatmaya hedefleyen filmde ise PC-Mac karşılaştırmasına değinmeden geçilmek istenilmemiş.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s