Koton Teoman ile Anlaştı

Yürüttüğü “tarzı olan çocuk” kampanyası ile eleştirilerin hedef noktası olan Koton, markanın üzerindeki olumsuz algıyı değiştirmek için geçtiğimiz yıl “siyah jean” pazarlamasında Fahriye Evcen’e yer vermişti. Bu yıl aynı strateji ile yoluna devam ediyor..

Fahriye Evcen’li kampanyalarından yeterli ilgi ve olumlu dönüşü gördüğünü tahmin ettiğimiz Koton, yeni yırtık jean kampanyası için Türk Rock Dünya’sının ikonik ismi Teoman ile anlaştı.

 

Teoman’ın asi ve ikonikleşmiş tarzının yansıtılacağı jean kampanyasında müzisyenin kült eserlerinden Paramparça şarkısı da tekrar düzenlendi ve seslendirildi. Barış Manço’nun Kara Sevda şarkısını tekrar düzenleten ve Fahriye’li siyah jean reklamında kullanan Koton’un aynı stratejiye devam ettiğini görmekse olumlu sonuç alındığı tahminimizi destekler nitelikte.

Kampanyanın detaylarını ve Koton üzerindeki etkisini merakla beklemeye devam ediyoruz.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s